zaterdag 28 juni 2014

Mijn eerste 5 :)


De eerste 5 kaartjes zijn onderweg, en wel naar:
China, Finland, U.S.A, Germany en Russia.

Ook heb ik gelijk van het forum gebruik gemaakt bij postcrossing en ik heb gelijk aan een paar swaps mee gedaan. Fotos volgen zodra mensen hun spulletjes hebben ontvangen

********

The first 5 cards are on there way to:
China, Finland, U.S.A, Germany and Russia

I also join the forum of postcrossing and I joint some swaps. When the people get there gifts I will make some photo's and show them on this blog. 


Have a nice weekend :)

2 opmerkingen:

  1. Dank je wel voor je berichtje, ik vind de mailbox kaarten ook erg leuk ik heb ze ook als favoriet. Ik ben al jaren postcrosser,en vind het nog steeds leuk.
    Ik wens je veel Happy mail in de brievenbus, ik heb geprobeerd ook jou te volgen maar is anders dan mijne geloof ik.... Groeten Truus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Mariska!
    Bedankt voor je gezellige reactie op mijn blog! Natuurlijk wil ik jou ook volgen!
    Super leuk dat je bent gaan Postcrossen, het is zo'n leuke hobby :D Het kan wel heel verslavend zijn hoor, pas op! haha! En waarschijnlijk kun je nooit meer ergens winkelen zonder ook een paar mooie ansichtkaarten mee te shoppen, voor je het weet heb je een enorme voorraad!

    Veel plezier en tot blogs! :) Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen