vrijdag 11 juli 2014

kaartjes

Mijn tweede kaartje is vandaag aangekomen in Rusland.
Ik had hem speciaal uitgezocht naar het wensenlijstje van deze meid en ze was er zo blij mee dat hij nu bij haar favoriete kaartjes staat. Jeeeej!!! Dat is zooo leuk :)
Ik zal hem eens laten zien.

My second card just arrived in Russia today.
I did send a card that was on her wishlist and she was so happy with it that it is one of her favorites!! Yaaaaay! That is sooo awesome :)
Let me show it to you. 


It's a favorite <3 how awesome is that? 

Ik kreeg gistere overigens mijn tweede kaartje. Geen idee hoe dat kan omdat mijn tweede kaartje nog niet eens was aangekomen, maar dat vind ik niet erg. Helaas was hij erg stuk en was alleen de code nog te lezen :(  Daardoor kon ik wel zien dat hij uit Zweden kwam. 

Yesterday I received my second card. I don't know how this is possible because my second card didn't even arrive at that time, but I don't mind. Onfortunately it was broken in so many places I could only read the code. :(So I could only see it comes from Sweden. 


I wish you al a great weekend. :)
And thanks for visiting.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten